Deltakerside for PowerLadies

Program Uke #1

Denne uken er det fokus på oppstart og tester. Vi sjekker teknikk og kapasitet slik at vi kan tilpasse den videre treningen.

Øvelsene denne uken er; Knebøy, gulvpress og liggende ro

Program Uke #2

Vi fortsetter med å fokus på teknikk og kapasitet. Men nå med nye øvelser. Det er Pullups, skulderpress og markløft vi jobber med denne uken.


Neste kalender uke er det høstferie og ikke fellesamling. Da trener du på det du har jobbet med nå og gjerne leksene fra din trener.

Program Uke #3

De neste ukene bruker vi samme øvelser, men jobber med å øke kapasiteten. Nå er det viktig at du også jobber på egenhånd for å få den utviklingen du ønsker.

Husk at du også har mulighet til helt private 30 minutters PT trening. Ta kontakt med din trener om du vil jobbe litt ekstra.

Program Uke #4

De neste ukene bruker vi samme øvelser, men jobber med å øke kapasiteten. Nå er det viktig at du også jobber på egenhånd for å få den utviklingen du ønsker.

Husk at du også har mulighet til helt private 30 minutters PT trening. Ta kontakt med din trener om du vil jobbe litt ekstra.

 

Her har vi lagt ut filmer med noe mer instruksjon av øvelsene dere gjennomgår. Spør gjerne om du lurer på noe.

Vi elsker styrketrening og hvordan det føles å bli sterkere! Derfor gleder vi oss til å starte opp styrkeprogrammet PowerLadies!
— Gry Hauge Merkesdal, gründer, personligtrener og kostholdsveileder..

Trenerne i dette programmet er:


I Merkes jobber med vi med endringer som merkes.  Det skal gi resultater som du som kunde opplever og kjenner at fungerer og som er i trå med dine mål.  Derfor jobber vi mye med mål og målinger slik at du kan være helt sikker på at de resultatene du oppnår stemmer med de mål du har satt deg.  Dette er grunnleggende for alt arbeid vi gjør og en gjennomgående tanke i vår arbeidsmetode.